sarinasarina، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

درباره ی دخترم

بدون عنوان

1393/4/3 2:18
نویسنده : تکتم
92 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم.

امروز خیلی موج منفی تو خونمون بود هممون یه جورایی کلافه بودیم بابایی دعوات کرد و منم دلم طاقت نیاورد آوردم تو اتاق خواب وکلی باهات گریه کردم نمیدونم به خاطر غریبی وتنهایی یا اینکه تازگیا خیلی زود رنج شدم البته شماهم یه کم دلدرد داشتی و بهونه میگرفتی ولی در کل روز بدیییییییییی بود فردا دوباره کلاس رانندگی دارم وهمچنان کسی خبرنداره شاید صبح هم به یک مهد کودک سر بزنیم شاید گذاشتمت و دوباره رفتم سر کار نمیدونم مامانم چی میشه فقط همه اتفاقهای خوب و از خدا واست میخوام.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان
3 تیر 93 11:17
تکتم جان امیدوارم دخترکوچولوی قشنگت همیشه شاد و سلامت باشه و یک تجربه : کار کردن مادر اصلا برای بچه خوب نیست من خودم شاغل هستم و صدماتش رو دیدم اگر برات امکان هست تا بزرگ بشه سر کار نرو ...این یه حرف خواهرانه بود... شاد باشی